Drugi cel

Drugi cel

ZIMA 1944 Po raz pierwszy od wybuchu drugiej wojny światowej na niebie Europy Zachodniej pojawia się promyk światła – alianci docierają do granic Niemiec i zwycięstwo wydaje się w zasięgu ręki. Podczas ostatniej rozpaczliwej ofensywy, przeprowadzonej z myślą o powstrzymaniu Amerykanów, Hitler wysyła oddział mówiących po angielsku komandosów na tajną misję, która może zmienić bieg historii. W chaosie dramatycznych wydarzeń podczas ofensywy
w Ardenach giną wszyscy… z wyjątkiem dwóch, których nigdy nie odnaleziono.
Tu kończy się przekaz historyczny.
Frost podejmuje wątek tam, gdzie brakuje faktów, i snuje zapierającą dech w piersiach opowieść o losach dwóch ostatnich komandosów: urodzonego w Brooklynie syna Niemców prześladowanego przez swoje amerykańskie dziedzictwo, i charyzmatycznego socjopaty
z szeregów SS. Ich śladem podąża doświadczony detektyw z nowojorskiego wydziału zabójstw, który staje niebawem przed niemożliwym do rozstrzygnięcia wyborem, od którego zależy wynik całej wojny.
Lojalność i zdrada, tożsamość i honor, szaleństwo i ocalenie – wszystko to zostaje wystawione na próbę i doprowadzone do niewyobrażalnych granic, czyniąc z Drugiego celu niezapomnianą lekturę od pierwszej do ostatniej strony.

MARK FROST jest autorem bestsellerów The List of Seven, The Six Messiahs, The Greatest Game Ever Played i The Grand Slam. Zdobył Nagrodę Związku Pisarzy i nominację do nagrody Emmy za znany serial telewizyjny Hill Street Blues, był współtwórcą
i współproducentem słynnego serialu ABC Twin Peaks, a w 2005 roku napisał The Greatest Game Ever Played i był producentem filmu zrealizowanego na podstawie tej książki przez Walt Disney Studios. Mark Frost mieszka w Los Angeles i w Nowym Jorku wraz z żoną i synem.

„Wreszcie ujawniona i opisana ostatnia pokerowa zagrywka Hitlera, która miała doprowadzić do wygrania wojny”.

Jeden komentarz

  1. super się to czytało ;P Pozdrawiam Serdecznie

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Choose a Rating

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>